Regulamin internatu
Strona 1 z 1
Regulamin internatu
OGÓLNY REGULAMIN DLA MIESZKAŃCÓW INTERNATU
Godziny otwarcia + odwiedziny:
Internat pozostaje otwarty w godzinach 6:00-22:00. W tych godzinach można przyjmować także gości.
Na każdy późniejszy powrót czy wyjście na noc, uczeń zobowiązany jest dostać pozwolenie od opiekuna internatu. Należy również posiadać pozwolenie, gdy chcemy, by ktoś z zewnątrz został na noc w internacie.
Osoba przychodząca musi zostawić dokument tożsamości w portierni.
Cisza nocna
Trwa od godziny dwudziestej drugiej. Wtedy też wszyscy siedzą już w pokojach, wykąpani i szykują się do snu. Bądź nie, jednak w swoich działaniach nie przeszkadzają współlokatorom i całemu internatowi. Po 22 opiekun wybiera się na obchód, gdzie sprawdza, czy wszystkie dzieciaczki są na miejscu. Podczas ciszy nocnej nie biegamy po korytarzach, nie odwiedzamy znajomych i przede wszystkim: jesteśmy cicho.
Powroty do akademika
Osoby niepełnoletnie wracają do internatu do godziny dwudziestej. Cała reszta, do 21.30.
Weekendy
W weekendy nadzór nad internatem sprawuje portier/ochroniarz. Jeżeli więc uczniowie chcąc zostawać na weekendy, muszą mieć podpis rodziców, że wyrażają zgodę na pobyt w internacie, pomimo braku w nim faktycznego opiekuna.
Wakacje
W miesiącu lipcu internat jest zamknięty. W sierpniu funkcjonuje normalnie, z racji odbywania się w szkole zajęć wyrównawczych dla sporej grupy uczniów.
Sprzęt elektroniczny i elektryczny:
W pokoju zabrania się posiadania urządzeń elektrycznych kuchennych bardziej zaawansowanych niż czajnik czy opiekacz do tostów. Jest możliwe posiadanie własnego laptopa, komputera stacjonarnego, wieży hi-fi (pod warunkiem zachowywania się odpowiednio cicho) etc.
Zwierzęta
Zabrania się trzymania w internacie jakichkolwiek zwierząt.
Na terenie internatu panuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia i stosowania narkotyków
Jeżeli coś nie działa/zepsuło się, należy ten fakt zgłosić opiekunowi lub portierowi/ochroniarzowi.
Tyle z ogólnych zasad. Czujcie się jak u siebie w domu ^^
Godziny otwarcia + odwiedziny:
Internat pozostaje otwarty w godzinach 6:00-22:00. W tych godzinach można przyjmować także gości.
Na każdy późniejszy powrót czy wyjście na noc, uczeń zobowiązany jest dostać pozwolenie od opiekuna internatu. Należy również posiadać pozwolenie, gdy chcemy, by ktoś z zewnątrz został na noc w internacie.
Osoba przychodząca musi zostawić dokument tożsamości w portierni.
Cisza nocna
Trwa od godziny dwudziestej drugiej. Wtedy też wszyscy siedzą już w pokojach, wykąpani i szykują się do snu. Bądź nie, jednak w swoich działaniach nie przeszkadzają współlokatorom i całemu internatowi. Po 22 opiekun wybiera się na obchód, gdzie sprawdza, czy wszystkie dzieciaczki są na miejscu. Podczas ciszy nocnej nie biegamy po korytarzach, nie odwiedzamy znajomych i przede wszystkim: jesteśmy cicho.
Powroty do akademika
Osoby niepełnoletnie wracają do internatu do godziny dwudziestej. Cała reszta, do 21.30.
Weekendy
W weekendy nadzór nad internatem sprawuje portier/ochroniarz. Jeżeli więc uczniowie chcąc zostawać na weekendy, muszą mieć podpis rodziców, że wyrażają zgodę na pobyt w internacie, pomimo braku w nim faktycznego opiekuna.
Wakacje
W miesiącu lipcu internat jest zamknięty. W sierpniu funkcjonuje normalnie, z racji odbywania się w szkole zajęć wyrównawczych dla sporej grupy uczniów.
Sprzęt elektroniczny i elektryczny:
W pokoju zabrania się posiadania urządzeń elektrycznych kuchennych bardziej zaawansowanych niż czajnik czy opiekacz do tostów. Jest możliwe posiadanie własnego laptopa, komputera stacjonarnego, wieży hi-fi (pod warunkiem zachowywania się odpowiednio cicho) etc.
Zwierzęta
Zabrania się trzymania w internacie jakichkolwiek zwierząt.
Na terenie internatu panuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia i stosowania narkotyków
Jeżeli coś nie działa/zepsuło się, należy ten fakt zgłosić opiekunowi lub portierowi/ochroniarzowi.
Tyle z ogólnych zasad. Czujcie się jak u siebie w domu ^^
Similar topics
» Wnioski o przyjęcie do internatu
» Regulamin akademików
» Regulamin ogólny forum
» Regulamin Postaci Specjalnych
» Regulamin wygaszania kont.
» Regulamin akademików
» Regulamin ogólny forum
» Regulamin Postaci Specjalnych
» Regulamin wygaszania kont.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|